Thursday, November 3, 2011

King Kong

Nonii, väike kirjutis siis nagu lubatud sai.

Eile Tallinnas pere ja sõpradega sai hüvasti jäetud siis hakkasid jamad pihta. Läksin tualetti käsi pesema ja kätekuivatuspaber oli otsa saanud. Okei nali naljaks, tegelikult on kõik hästi ja oleme häpid.

Helsinki lennule minnes olime esimesed inimesed kes lennukile said. Kolmandana tuli sinna Holger sõbrants Piia-Liis, kellega kohe tutvust tegime. Tuli välja, et ta veel eestlasi ei vihka ja oli nõus meiega hängima. Vantaa lennujaamas juba rääkisime pikemalt ja tutvusime, siis läksime lennuki peale ja soovisime Piiale head ööd ja pidime hommikul jätkama sealt kus pooleli jäi.

Lennukis oli mugav. Ausalt. Saime omale padja ja tekid (mis Mariel omale täna hommikul kotti pani) läheb ju tarvis noh.
Siis avastasime enda eest igaüks lcd monitorid koos filmidega ja seriaalidega, mis hetkel Eestis kinos ja teles tulevad. IMELINE!
Saime ilusti süüa, eine oli hea (parem, kui Vantaa lennujaamas 5€ eest kahepeale ostetud võileib). Kõht täis pakuti veel kohvi, hea mõnus olla hakkasime filmi vaatama. Siis tuli stjuardess ja pakkus kõigile complimentary drinke. Meile sobisid unerohuks mõlemale väikesed pudelid valget veini, millest ka jagu saime.
Juusu hakkas filmi vaatama ja mina mängisin mingit mängu. Igaühel olid puldid nagu nintendol kunagi. Kahju, et FIFAt ei olnud. :)

Miski 2:00 ajal proovisime magama jääda. Kella 5 paiku ärkasin (Eesti aja järgi), aga Mariel magas nagu väike laps ilusti.

Hommikul äratati kohvi ja korraliku einega. Lennukist väljudes saime kohe Piiaga kokku ja siiamaani oleme kolmekesi ringi tuisanud.

Tunnikese vahtisime lennujaamas ja siis läksime bussiga linna. 3,5doltsi nägu oli pilet. Super kliima, niiske õhk, pilves ja 30c ligi.

Läksime kaubanduskeskusesse ja otsisime kohalikku toitu, mida proovida. Leidsime ulme hea sushi restorani. 108 dollarit nägi ja söö palju jaksad. Sõime ka! Eraldi oleks sushi hinnad olnud 9 - 48 dollarit TÜKK!
Kõrval lauas kõnetas meid mingi poiss. Eestlane Madis. Ta siin vahetusõpilane ja õpetas kuidas seal sushit tellida ja mis parimad on. Tundus sõbralik ja jutustasime edasi. Tuli välja, et ta läheb oma leedu sõbraga Taisse puhkama. Sõime koos lõpuni ja tulime koos lennujaama. Põltsamaa poiss. Õpib kuskil Lätis mingis ülikoolis, kus on Baltikumi parimad majanduspojad koos. Selline intelligentne kuju. Lennujaamas jätsime hüvasti ja soovisime vastastiku head reisi.

Seejärel läksime check-ini tegema, kus loomulikult meie külakostiks toodud vanakaid läbi ei lastud (2pdl). Siis Rain AusReiljan pidi tagasi minema üksi ja otsima umbkeelsete inimeste kaudu see õige koht kus asju korda ajada. Esimesest kohast saadeti teise. Teine oli õige, jess. Seal panin asjad kasti ja Perthi poole tuld! Loodame, et saame ikka kätte need sealt. Kui pagaseid ei saa siis vähemalt on vanakad valu leevendamiseks. :)

Siis sain uuesti Marieliga kokku ja läksime passikontrolli. Mariel läks läbi, mul oli aga see paberi lipik kadunud , mis lennujaamast väljudes alles pidi hoidma. No ei saa ilma jamadeta. Siis saadeti mind tagasi, tegin uue ja sain läbi. Seejärel mõtlesin küll ,  et no misasja veel...

Siis hakkasime oma terminali otsima. Tallinna lennujaam on Helsinki oma kõrval nagu Paide, Tallinna kõrval. Hong-Kongi oma on nagu New York. Vist. Trepist alla, trepist üles, paremale 200m, trepist alla, metroosse, sõitu 1 minut (ulme kiirus!) ja siis veel tuhat korda trepist alla ja üles. Nüüd olen siin meie treminali juures ja lennuni on aega 1,5h. Plikad läksid tsillima ja ma kirjutan siin seda teksti.

Kiirelt kirjutatud jura aga vähemalt kirjutasin midagi, eks. Pilte proovin hiljem lisada, sest siin on Blogger mandariinikeeles ja mitte hieroglüüfigi ei saa aru. Sisse sain õnneks logitud mälu järgi ja loodan, et selle postituse ikka avaldada saan, kuna ei tea millisele kolmest nupust vajutama peaks, viskan kulli ja kirja siis.

Sorri sega se jutu ja kirjavigade tõttu. Pikk päev ja kopp ees, aga tahtsin ikka teada anda, et kõik okei ja seiklused on alanud. Hiljem minu haugi aju enam ju ei mäleta pooli asju.

Olge terved ja sööge kala!

Rain

Proovin pilte ka lisada:

1. Mariel sulandub kenasti kohalikega seal, võttes arvesse tema kollakat jumet esimesel pildil :D

2. Hei! Mis vihmauss see viimase pildi peal on(sinisel taldrikul)? Ega te ometi seda ei söönud:-O

3. Sõime ikka, see oli üks minu lemmikutest. Väga maitsev.

4. VÄÄÄGEEV! Palju õnne - You did it!
    Nii äge, kirjanduslik anne on kohe loomulik noh. Mõnus lugeda ja humoorikas ka =D
    Tervis kohe tuleb, lisaks kalale!
    Kallid Tehnikast Marguselt ja Pillelt.

5. see madis käis nrg-s 10ndas klassis, kui me Otsaga 12ndas olime. päris hea kokkusattumus. :D